איך למצוא ספונסר

היחסים בין גברים לנשים הם אולי הדבר המורכב ביותר עלי אדמות. תילי תילים של ספרים, שירים, סיפורים קצרים ועוד שלל כתבים נכתבו על הנושא. אבל כל כמה שהדבר נראה תמוה, מרבית הכתבים הללו אינם מכילים עצות מעשיות לאישה המחפשת דבר ספציפי, כגון ספונסר. בשורות הבאות נעסוק בנושא שנשים רבות תוהות בקשר אליו – איך למצוא ספונסר איכותי ועשיר שיעניק לך כבוד, קשרים חברתיים וגם קצת (או הרבה) כסף שיעזור לך להתקדם בחיים. מה זה בכלל ספונסר ולמה יש נשים שהספונסר חשוב להן? מהי הדרך הנכונה למצוא ספונסר עשיר, איכותי ותומך?

ספונסר – מה זה אומר

כפי שכבר נאמר במשפט הראשון, יחסים בין המינים הם מורכבים. לעיתים קרובות קורה שגברים עשירים ואיכותיים, אנשי שיחה ובעלי אופי טוב ונדיב, נותרים לבדם. כל כמה שהדבר נשמע מוזר, אנשים כאלה הם לעיתים קרובות בודדים וזקוקים לחברה, לנפש שתהיה על ידם, ליד תומכת ובעיקר למישהי שתקשיב להם ותבין אותם. אף שהקונוטציה הראשונית נוגעת ליחסי מין ולעיתים מלווה בשפיכה מהירה, כאן הם לא העיקר.

זאת, בפשטות, כיוון שגבר עשיר יכול להשיג יחסי מין ככל שיחפץ. יש לו הממון ויש לו האפשרות. מה שקשה להשיג בימינו אלה הוא אדם שנחמד להיות איתו. מצד שני, יש נשים שגם הן אינטליגנטיות ונשות שיחה, אבל מזלן לא שפר עליהן מבחינה פיננסית. תמורת השימוש ביופי בשילוב עם האינטליגנציה ויכולת השיחה שלהן, נשים כאלה יכולות לקבל תמורה נאה שתסייע להן לעלות במעלה הסולם הכלכלי והחברתי.

כיצד להשיג ספונסר איכותי ותומך

השגת ספונסר איכותי מחייבת שילוב בין שלושה גורמים – מראה, אינטליגנציה ובחירת אסטרטגיה נכונה. באשר למראה – אישה שמחפשת איך למצוא ספונסר צריכה מלכתחילה להיראות טוב. מה לעשות ולרוב זהו אחד התנאים להצלחה. מאחר שלא מדובר בעיסוק, הרי שאין מחויבות של הספונסר לשום דבר והוא בוחר על פי דרכו. טפחי את היופי שלך והשתמשי בו באופן הטוב ביותר שאפשר. הדבר השני שהוא אולי לא פחות חשוב הוא האינטליגנציה.

אישה הנתמכת על ידי ספונסר ומעוניינת שהדבר יימשך לאורך זמן חיבת להיות אשת שיחה מצד אחד, אבל לדעת לזרום עם בן הזוג הזה, לטפח את האגו שלו ולהעניק לו "חוויית משתמש" איכותית בכל פעם מחדש. והדבר השלישי – אסטרטגיה נכונה שתגרום לו לבקש את חברתך. לא להתקרצץ ולא להידחף אלא לתת לו להבחין בך, ליצור את הקשר הראשון ולהניח לספונסר להיות בטוח שהקשר נוצר ביזמתו. בסיכומו של עניין מדובר בסוג של עסקה, שחשוב לדעת אין ניגשים אליה.