איך להתמודד עם גמירה מהירה
שפיכה מהירה טיפול יעיל

איך להתמודד עם גמירה מהירה

אחד הביטויים החשבים ביותר לאיכות הקשר בין שני בני זוג, הינה איכות יחסי המין בין השניים. יחסי מין איכותיים תורמים לחיזוק הקשר הזוגי ולהגברת המוטיבציה של כל אחד מבני הזוג להישאר בקשר, לטפח אותו ולהעצים את היתרונות הגלומים בקשר כזה. עם זאת, אם יש בעיה ביחסי המין ואם הם הופכים לבלתי מספקים עבור צד אחד, הרי שהדבר עלול להשפיע על מערכת היחסים כולה. אחת הבעיות המשפיעות באופן הברור וההרסני ביותר על כל מערכת יחסים, היא גמירה מהירה של הגבר. מה בין גמירה מהירה להרס מערכת היחסים? איך ניתן למנוע את הבעיה ולעכב באופן משמעותי את הגמירה אצל הגבר? אילו פתרונות מציעה חברת קמגרה, שעשויים לטפל בבעיה באופן היעיל ביותר? בשורות הבאות נעסוק בנושא רגיש ובעייתי.

גמירה מהירה והרס יחסי המין

כמו בכל מערכת יחסים בין אנשים בכלל ובין בני זוג בפרט, גם יחסי המין הם סוג של מקח וממכר. שני בני הזוג אמורים לתת – וגם לקבל. למרות שהמיתוס אומר שנשים לא חייבות לגמור על מנת למצות את התועלת והתענוג במגע המיני, הרי שבחיים האמיתיים גם הנשים, בדיוק כמו גברים, מעוניינות להגיע לפורקן. זה טוב לגוף וטוב לנשמה, מרגיע ומעצים. גמירה מהירה מונעת את כל אלה מהאישה. זאת, ועדיין לא דיברנו כאן על העובדה שגמירה מהירה מונעת מהאישה את ההיריון הנכסף. אמנם שפיכה מהירה יכולה להתרחש לעיתים, בלי לפגוע פגיעה של ממש ביחסים. עם זאת, ככל שהדבר חוזר על עצמו הוא גורם לסוג של ניכור אצל האישה וחוסר רצון בסיסי לקיים יחסי מין בלתי מספקים.- הניכור עלול להתגבר וליצור קרע ביחסים שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לתקן אותו.

פתרונות אפשריים לגמירה מוקדמת

הפתרונות הקיימים לשפיכה מוקדמת מדיי אצל גברים כרוכים בשילוב כוחות איכותי בין פתרונות פסיכולוגיים, תרגול מתמיד של הגבר וטיפול באמצעות תרופות או תכשירים אחרים, שבמהותם יכולים לתרום להגברת החשק המיני אצל הדבר מצד אחד, ועיכוב השפיכה שלו מצד שני. אחת החברות המתמחות בתחום היא קמגרה – חברה שתחומי העיסוק שלה כוללים ייבוא ושיווק של תכשירים וחומרים טבעיים שיש להם תוצאות מוכחות בשיפור האיכות של יחסי המין. החברה פועלת בישראל מזה זמן וכבר סייעה למספר לא מבוטל של גברים לחדש ולחזק את הזוגיות שלהם באמצעות מין בריא ואיכותי. רוצים לדעת עוד? צרו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.
.