איך לגמור לאט – המדריך המלא
איך לגמור לאט

איך לגמור לאט – המדריך המלא

שדרג את חיי המין שלך

אם כבר מאסתם בכל שיטות הממבו ג'מבו, המטפלים ההזויים והכדורים המיותרים – יש לנו את הפתרון עבורכם. היום כבר אין צורך ללכת למטפלים מפוקפקים, יש לכם פתרון טבעי שיעזור לכם להחזיר את הגבריות שלכם.
ג'ל Super Deluxion הוא ג'ל שקוף חסר ריח המיוצר ממרכיבים טבעיים בלבד. הג'ל גורם לאלחוש האיבר ברמה שעוזרת לך לשלוט בתזמון האורגזמה שלך, אך לא פוגעת בהנאה של קיום יחסי המין, ובנוסף גם מחזק את כוח הגברא שלך.
את הג'ל מורחים על איבר המין כ – 20 דקות לפני הפעילות המינית, ואתם מוכנים לצאת לדרך.
אם אתם מחפשים דרך להחזיר את השליטה לידיים שלכם, אין ספק שג'ל Super Deluxion הוא הפתרון האולטימטיבי. הפתרון הכי טבעי, הכי יעיל, הכי נוח, הכי זול והכי דיסקרטי שעומד לרשותכם. פתרון ישיר, בלי שטויות, בלי מרשם רופא.

בקיצור, גבר – אתה צריך קצת Super Deluxion בחיים שלך.

מי מאיתנו לא רוצה חיי מין שוקקים, תשוקתיים ומספקים. כל גבר רוצה לדעת שהוא שולט בסקס, שהוא יכול לספק את האישה שלו ולקיים יחסי מין בתנאים שלו. אתה רוצה להיות הגבר הכי טוב שאתה יכול להיות. הגבר שהאישה שלך צריכה. אתה רוצה להחליט מתי אתה גומר, ואתה רוצה לדעת שהאישה שלך יכולה לחוות אורגזמה. אבל לפעמים, הגוף שלך מחליט שהוא סוגר את הבאסטה, בלי אזהרה ובלי התייעצות.מה זה צריך להיות? לא רצית לגמור, אפילו לא חשבת שאתה קרוב.

פתאום זה מגיע. אתה גומר בלי ששמת לב והאישה שלך מגלגלת עיניים. זה לא מגיע לך, מגיע לך סקס טוב ומגיע לך שהאישה שלך תהנה. קוראים לזה גמירה מהירה או שפיכה מהירה – ותכלס, אותך מעניין שזה ייעלם. כנראה שחיפשת שיטות שיעזרו לך ללמוד איך לגמור לאט, איך לשלוט באורגזמה שלך. ראית באינטרנט כל מיני טיפולים מוזרים, מטפלים שמבטיחים לשנות את החיים שלך, ופרסומות לכדורים מפוקפקים שאתה מתפלל שלא יצמיחו לך זנב. מי שרוצה באמת ללמוד איך לשלוט באורגזמות שלו, צריך ללמוד מהמורים הכי טובים. מעטים אלו שלוקחים את התחום של סקס ויחסי מין לרמת אמנות כמו הטאואיסטים והטנטרים.

אז מה זה טאואיזם וטנטרה ואיך זה יכול לעזור לך ללמוד איך לגמור לאט?

לקבלת שיחה חוזרת מלאו את הפרטים

טאואיזם וטנטרה – עוזרים לך להנות יותר

הטאואיזם הסיני והטנטרה ההודית הן תורות שדוגלות באורגזמות גבריות יבשות, ללא שפיכת זרע. על פי התורות הללו, שפיכת זרע גורמת להוצאת אנרגיות חיוניות מהגוף ונחשבת לבזבוז. שפיכת הזרע גורמת לחוסר באנרגיות החיוניות הללו. על פי הטאואיזם והטנטרה, הוצאת האנרגיות האלו זה גם מה שמסביר את העייפות האופיינית שהגבר חווה לאחר הגמירה. על פי הטנטרה, כאשר הגבר יחווה אורגזמה גברית ללא שפיכה, האנרגיה שלו תצטבר בגוף ותגרום לאורגזמות חזקות במיוחד.

הטאואיסטים ואנשי הטנטרה חיפשו שיטות לחוות אורגזמה גברית ללא גמירה, והצליחו למצוא מספר שיטות שבאמת יכולות לעבוד ולעזור לכם. כמובן שאתם לא הולכים לקיים יחסי מין בלי לגמור בכלל, אבל יש כמה דברים שיכולים לעזור לסובלים מבעיה של שפיכה מהירה.

הנה כמה דברים שתוכלו לקחת מטאואיזם והטנטרה, ליישם בחדר המיטות, ולהנות מחיי מין סוערים ומספקים :

  • שיטה ידועה של הטאואיזם והטנטרה היא לחיצה על צינור השופכה בחלק שבין שק האשכים לבין פי הטבעת. לחיצה באזור הזה ממש רגע לפני האורגזמה אמורה למנוע את שפיכת הזרע, ולאפשר הרגשת אורגזמה ללא שפיכה.
  • שיטה נוספת היא עצירת השפיכה על ידי לחיצה על איבר המין בחיבור שבין העטרה לגוף איבר המין. תאורטית, השיטה הזו מאפשרת לך לחוות אורגזמה ללא שפיכה פיזית. אם השיטה הזו תעבוד לך, הרי שתוכל להמשיך לקיים יחסי מין עד שבת הזוג תגיע לאורגזמה בעצמה.
  • חיזוק שרירי רצפת האגן יכולים לעזור לך לשלוט על השפיכה שלך בצורה טובה יותר. יוגיסטים רבים מחזקים את השרירים האלו על ידי תרגילים מורכבים, ואם אתה לומד יוגה, אנחנו ממליצים שתתייעץ עם המורה שלך. לאלו מאיתנו שלא מנוסים ביוגה, האימון יהיה על ידי כיווץ שרירי רצפת האגן למשך מספר שניות, שחרור של מספר שניות, ושוב כיווץ. האימון אמור לאפשר לך יכולת בקרה טובה יותר על השריר ששולט בשפיכה, וכך לעצור את שפיכת הזרע.
  • למד לזהות מה היא נקודת ה"אל חזור" שלך. נקודת ה"אל חזור" היא הנקודה שבה הגבר לא יכול לעצור את השפיכה וגומר באופן כמעט בלתי רצוני.אם תלמד מתיי אתה מגיע לנקודה הזו, תוכל להפסיק את יחסי המין לכמה רגעים לפני שהגעת אליה. כל התורות האלו נשמעות באמת יעילות ונחמדות מאוד, אבל הן דורשות הרבה עבודה וידע כדיי ללמוד איך לגמור לאט.

אם אתה מחפש פתרון מיידי ויעיל, יש לנו את התשובה עבורך.

Super Deluxion פתרון טבעי

היום כבר לא צריך לשבור את הראש עם תורות עתיקות ושיטות מוזרות שאמורות ללמד אותך איך לגמור לאט. בעולם של היום, הטכנולוגיה מאפשרת לנו למצוא פתרונות יעילים ונוחים לבעיית שפיכה מוקדמת. ואם כבר מדברים על פתרונות יעילים ונוחים, אין ספק שג'ל Super Deluxion הוא כזה בדיוק.

Super Deluxion הוא ג'ל 100% טבעי המאושר על ידי משרד הבריאות, שיוצר על מנת לעזור לגברים הסובלים מבעיה של גמירה מהירה. הג'ל ניתן לרכישה ללא מרשם רופא והשימוש בו פשוט מאוד – מרח אותו 20 דקות לפני קיום יחסי המין. הג'ל מאלחש את איבר המין שלך כך שתוכל להחליט מתיי לגמור, ועדיין להנות מיחסי המין. ג'ל מעכב שפיכה שעובד בדיוק בשבילך!

אז אם אתה מחפש פתרון טבעי ויעיל שלא קורע את הכיס שלך – Super Deluxion זה בדיוק מה שאתה צריך.

לקוחות ממליצים

לקוחות ממליצים על סופר דילקשן
סרטון הסבר על המוצר סופר דילקשן