פתרונות רפואיים לגמירה מהירה
פתרונות רפואיים לגמירה מהירה

פתרונות רפואיים לגמירה מהירה

המפגש המיני בין גבר לאישה הוא משהו אינטימי, משהו שאמור לקרב ביניהם ולגרום לשניהם הנאה עצומה. יחסי מין בריאים ובתדירות הגיונית יכולים לתרום המון לקשר הזוגי, כל עוד שני הצדדים אוהבים את זה ורוצים את זה. הבעיה היא שיש מצבים בהם אין הנאה מיחסי המין או שהם נגמרים מהר מידי, והכוונה בנגמרים מהר מידי היא לשפיכה מהירה של הגבר.

זו בעיה הרבה יותר נפוצה ממה שאנשים חושבים ויש לה גורמים רבים. בין הגורמים הללו זה יכול להיות גורם רגשי, לחץ שיש על הגבר שלא מאפשר לו להחזיק את עצמו, זה יכול להיות גורם נרכש, התרגלות לשפיכה מהירה כבר כמה שנים, זה יכול להיות גורם זוגי, התנהגותי, פסיכולוגי ואפילו תורשתי. אך מסתבר שיש פתרונות רפואיים לגמירה מהירה והנה כמה מהם.

שדרג את חיי המין שלך

אם כבר מאסתם בכל שיטות הממבו ג'מבו, המטפלים ההזויים והכדורים המיותרים – יש לנו את הפתרון עבורכם. היום כבר אין צורך ללכת למטפלים מפוקפקים, יש לכם פתרון טבעי שיעזור לכם להחזיר את הגבריות שלכם.
ג'ל Super Deluxion הוא ג'ל שקוף חסר ריח המיוצר ממרכיבים טבעיים בלבד. הג'ל גורם לאלחוש האיבר ברמה שעוזרת לך לשלוט בתזמון האורגזמה שלך, אך לא פוגעת בהנאה של קיום יחסי המין, ובנוסף גם מחזק את כוח הגברא שלך.
את הג'ל מורחים על איבר המין כ – 20 דקות לפני הפעילות המינית, ואתם מוכנים לצאת לדרך.
אם אתם מחפשים דרך להחזיר את השליטה לידיים שלכם, אין ספק שג'ל Super Deluxion הוא הפתרון האולטימטיבי. הפתרון הכי טבעי, הכי יעיל, הכי נוח, הכי זול והכי דיסקרטי שעומד לרשותכם. פתרון ישיר, בלי שטויות, בלי מרשם רופא.

בקיצור, גבר – אתה צריך קצת Super Deluxion בחיים שלך.

משחה

פתרון רפואי די נפוץ לבעיית שפיכה מהירה הוא משחה מאלחשת, משחה שאמורה להוריד את התחושה בראש הפין של הגבר וכך להאט אצלו את הריגוש. יש כמובן משחות בדרגות חוזק שונות וצריך להתאים את רמת החוזק לגודל הבעיה, אך חשוב לדעת שיש נשים שמשחות כאלו גם פועלות אצלן ומורידות להן את התחושה, כך שמשחה כזו עלולה לפגוע ביחסי המין במקום לסייע.

משכך כאב – טרמדול

עוד אחד שמשמש פתרונות רפואיים לגמירה מהירה הוא משכך הכאב טרמדול. הוא פועל כך שהוא מפחית את התחושה בזמן קיום יחסי מין וצריך לקחת אותו כשעה לפני תחילת קיום היחסים כדי שהוא יעבוד.

תרופות SSRI – זו היא קבוצת תרופות אשר מאריכות משמעותית את הזמן עד לשפיכה. אי אפשר לקנות אותן כך סתם בבית המרקחת אלא צריך כמובן מרשם רופא. עולם הרפואה מעודד מאוד את קבוצת התרופות הללו בעיקר בגלל שיעור ההצלחה שלה.

הדבר הראשון – להודות בבעיה

אם אתה כגבר או אתם כזוג מודים בבעיה, אתם כבר בחצי הדרך. אין שום סיבה שהאינטימיות שלכם תיפגע היום כשיש תרופות ומשחות שעושות עבודה מצוינת. כל מה שצריך זה להתייעץ עם רופא, לקבל ממנו הסבר על האפשרויות השונות ולקבל את ההחלטות הנכונות בעניין.